welcome to my cute page... njoy ur self (wat lahh cm umah sendri keyh )

Wednesday, July 15, 2009

T.A.G


1. Bekas kekasih saya adalah :
of course yg berlainan jantine ayte?

2. Saya sedang mendengar :
u'll alwys be my baby

3. Mungkin saya patut :

lebih romantik kot..

4. Saya suka :
tgk laot..suke sgt okeyh

5. Sahabat-sahabat baik saya :
its the great

6.ucapan utk shabt :
sori all if ad wt slah..sori sgt2

7. Saya kehilangan :
part of my frens

8. insan di sayangi :

mohd ruhafiza b mohd ruhamin

9.makna nama saya:

cahaya ketenangan

10. Cinta itu adalah :
lumrah kehidupan

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
bergembira bersame pasangannye

12. Saya akan cuba :
memperbaiki kelemahan

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
never ends..


14. Telefon bimbit saya :
murah je..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
tepon my dear.

16. Saya paling meluat apabila :
dpt backstappers!

17. Pesta/Parti adalah :
njoyed time with ma lurve

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
xtw pe nme dye..haha


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
kanak-kanak

20. Hari ini :
sy hepy sgt..kerana DIA

21. Malam ini saya akan :
dating bersama DIA

22. Esok pula saya akan :

g bli coconut shake..

23. Saya betul-betul ingin :
dewasa cpt..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
mlasnye nk bngon..mke poyo

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :

tmpt meghabiskn duet..

26. Makanan Barat atau Jepun :
xmkn lahh,,makn yg kampung2 pnye je

27. Bilik yang terang atau gelap :
sderhana,,xbole tido dlm gelp,,takot..

28. Makanan segera adalah :
maggi...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
syg..im sori 4 all mistake that i made..

i never means to do that..

i luv u sgt2 syg..


30. Siapa yang anda mahu Tag

YOU