welcome to my cute page... njoy ur self (wat lahh cm umah sendri keyh )

Thursday, July 30, 2009

sad sod..sad sod...


panjang ceritanye...
begini.........
2 ari leps..aku ke klinik ayer keroh..
utk membwa kwn kepada bf ke sane..
kerana beliau demam...
amet lahh kesian..
sbb beliau terpkse memakai ini...sori gmbo x brpe terng..sbb gmbo ini di zoom..
ini lahh beliau...
beliau terpkse memakai mask utk mengelkkn drpd virusnye tersebr..




dan..dan...
aku sgt sdey..
sbb....
hari ini............................
aku terpkse pula menghntar bf aku kesane...
(akn ku upload gmbonye)

syg...
be strong syg...
i know u ley bertahn,..
sbr je lhh syg...
ok..
sy slalu berada di sisi awk...


aku mghantr bf aku ke klinik sne...
dan beliau menjalani pemeriksaan saringan..
kamu ingin taw x...
wooowwwww..
amt terkejot...
dak UTEM n KKBB sudh dijgkiti wabak itu dgn luas...
MMU also ad,,,tp x diketahui ramai..
(hnye owg2 tertntu shje)

sgt sdey meliht smua td..
begitu rmai yg demm..
dan yg x ley hndle nye...
sume skli mempunyai darjah celcios yg tggi..( 38-49c)

ya allhh...
lindungi lahh sume hamba2 mu dari VIRUS H1N1..
aminnnnnnnn...aminnnnnnnnnn