welcome to my cute page... njoy ur self (wat lahh cm umah sendri keyh )

Monday, December 13, 2010

ku menangis ;'((



kawannn.. 
kenapa kau maseh menangis??
kenapa kau x cube membahagiakan diri ko?
sesungguhnya hidup ibarat roda sygg,,
aku tidak menuduh kau dengn pe yg kau pernh lakukn,,
aq memahami kau sgt..
cubalah pandang aytku dr sudut positif..

kawann..
jgn lah kau bersedih lg,, 
sesungguhnya dengan name Allah aq menangis setiap kali
kau menangis,
aq menangis setiap kali membaca coretan mu..
walaupun kite bukn 'kawan' lagi,,
hnye disini aq dpt meluahkan..

kawannn,,
aq merayu pada kau,,
jgn lahh bersedihh lg,, 
usah risau pasal cinta,, kerana Dye ada selalu dengan kau..
jgn lahh bersedih dgn cinta yang sememangnya bukan milik kite..
dan kalo sebenarnya Dia milik kite.,, 
insyaalhh,, waktu dye pergi dan kembali,,
DIA akan kembali padamu..

kawaannn
aku menulis coretan ini dengan seikhlas hati aq,,
ingt x wktu kite bru2 kenal?
aku rapat ngn ko disebabkn aku selesa dengan kau,,
kau ibarat kakak ku,,
tp selepas kau bertemu sidia...
kite renggang... tiada masa lg untuk bergelak ketawa..
ku sanggup tinggalkn kekasihku asalkn dapt bersama gelak ketawa bersama mu..
tetapi,, kenangn hanya tinggal kenangn gara2 kesalahfahaman..

kawannn..
jikalau aku penyebab kedua kau bersedih..
aku memohon ampun yang tersangat2..
aku menyayangi kau sgt walaupun kite bru 2bulan kenal..
tolong lahh,, jgn lahh bersedih lg,,
aq merayu..
hubungi lahh aku jika kau memerlukan aku kawannn..
aku akn disisi kau seperti dahulu..
percayalahhhh  ;'((

ya allahhh..
makbulkn lahh segala doa ku untuknyaa...
dye seorg yg baik,,
bg laahh masa sebaiknya untuk mereka..
jangan lahh kau membiarkn Dye sedih..
sesungguhnya aq lg sedihh..
kerana aku adalah punce kesedihan itu..
aku berdosa padanya,,
aku xsanggup melihat dye menangiss..

walaupunn hari2 lalu penuh tragedi,,,
makian kau jgn dirisauu.. aku menangis dgn makian kau
bukan sebb ape,, tp aku rasa sgt bersalh sehingga kau melemparkan kata2 itu..
aku mohon maaf..
bialhh masa yang meredakannya..
biarpun 'status' fb mu mengatakan sush untuk mempercayai aku lg..
terpulangg lahhh,, memang kesilapan ku..

terima kasihh untuk hari2 bahagia yang pernah kita lalui..
suka && duka.. ku bahagia mempunyai teman seperti...

** airmata xhenti mengalir sepanjang menulis coretan ini ;'(
ini adalah coretan ikhlas dr hatiku