welcome to my cute page... njoy ur self (wat lahh cm umah sendri keyh )

Tuesday, August 11, 2009

PELAWAT..

hahahah..
hari blek melaka...
aku tdk keseorangan ok..
ditemani insan yg jaoh dr jb(my bestfren)
dye nk ikot aku blek cni...
sgt seronok sepanjang bersama dye...
n dye b'tmbh seronk apbila...
me n my syg wt surprise tok dye..
hahahaha...
(bnd kcik je yg oiii)

dye sgt epy,.,apabila mlm tu bf dye dtg..
(diowg nga gado time tu,,sbb tu lahh dye x taw)

hahaha..
nway...
sumph kiteowg rase snyi bile ko balik maz..
huk huk...
t dtg ag k..
miss u babe...

iklan : t8 care of ur relationship dear...
juz ignore wat people said..
either they like or not..
dats is not they problem.!!
ok...
asalkn kite pey wit our life..


to syg : thanx coz being the sporting person in my life...
thanx sgt2...luv u!!


gmbo ngn beliau..bkn x byk sgt!tp mmg xde..
haihhh...bole terlupe plak nk snap pic,,ni pon d candid oleh my syg..

(jdlah dr xde) ",)