welcome to my cute page... njoy ur self (wat lahh cm umah sendri keyh )

Thursday, August 27, 2009

aku dan dia..


aku.???
knp ngn aku???
ade bnde yg x kne ke??

hehe..
xde lahh...
aku dh byk belajar dr kesilapan
& dr kehidupan...
kehidupan membuat aku
sedar akn duniawi...

DIA...
dia telah menjdikn aku seorang yg independant..
kerana
DIA aku pndai memsak + menjd rajin
dan mcm2..
aku belajar mngenal diri aku dr
DIA..
DIA byk mengajar aku,.
DIA lahh yg selalu menegor aku sekiranya melakukn kesilapn..
kerana
DIA aku berjaye menjadi wanita yg sempurna...
DIA memberikn kepercyaannye kepda ku 100%
kerana
DIA aku berani lakukn segalanya...
DIA byk berkorban utk aku...
hnya aku yg xreti membalz nye...
aku berubah disebbkn kasih sayang & belaian manje
DIA..
aku dilayan umpama bidadari olenya
DIA..
setiap hari hidup aku di penuhi belaian mnje + ksih syg + sokongan
dr
DIA....
hidip aku sempurna dengan kehadiran
DIA...
sekarang sudah masok 3 taon lebeh aku bersame si
DIA..
pelbagai manis phit yg aku tempuh bersme si
DIA..
DIA sgt sabr dengn segala telatah aku...
DIA sgt penyabar + caring + memahami + &&& more

thanx to god..
kerane telah memberikan DIA utkku
(insyaallah)...
DIA amt sempurna bgi ku,,,
TERIMA KASIH YA ALLAHHH...


DIA lah orang nye..

---------------------
mohd ruhafiza

---------------------


thanx syg..hope kite kekal hingga ke akhir hyt,,
aminnnnnnnnnnn(doakn kami guys)